Studiedag ♥

Och dääääär kom trötterheten och jag ska alldeles strax gå till sängs. SÅ. SJUKT. GÖTT. Och på tal om gött så har jag haft en riktigt, riktigt go och slapp studiedag. Jag har seriöst svårt att säga vad jag har gjort. Typ ingenting. Legat i sängen och glott på serier på datorn, inte mycket mer än det i alla fall.
Nej, nu ska jag krypa ner under täcket.
Föresten, när jag uppdaterar från datorn vill den inte göra enter så att inläggen blir uppdelade i stycken, det funkar bara om man mobilbloggar. Men det är så sjuktligt irriterande och det ser ju så fult ut. Aja, ska försöka ordna det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lovisaaa

Åh, det är samma för mig (enter-mellanrummen). Vad ska man göra?

2012-01-25 @ 07:03:46
URL: http://lovisalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0