onsdagen den artonde janurai

Hej igen!
Satt och kollade igenom gamla bilder som jag vart taggad i på facebook förut (yttligare en sak man gör när man är sjuk). I alla fall så upptcäkte jag hur blond jag var ett tag. Nu är jag allt annat än blond bara för jag inte har färgat håret på, jag vet inte hur länge.
Så fort jag träffar människor jag inte träffat på ett tag frågar de "åh, har du färgat håret?" och jag lite generat svarar "ehm, nej, det är bara en väldig utväxt". Mysigt.
Funderar vad jag passar bäst i. Vill färga, nackdelen är ju att det sliter så fruktansvärt mycket på håret, och jag fösöker börja ta hand om mitt hår på allvar nu. Åh. Detta är jobbigt. Varför bryr man sig egentligen?
Är lite fjorrig och låter er inte se dessa bedårande anskiten, men jag lovar er, dom är inte mycket att hurra för, heh. Och sen ska ni ju ändå kolla på håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0