Glee 24/7

Hej på er!

Jag har blivit sugen på att börja blogga igen, tjoho! Jag har mina stunder där jag är jättesugen på att blogga och bloggar ganska mycket ett tag, sen försvinner dock bloggsuget lika fort som det kom, hehe. Jag blir till exempel alltid sugen på att blogga när jag är sjuk, och det är jag ju nu, så det passar ju bra!
Sen sist har det hänt en ganska stor nyhet. Jag har fått en ny kompis. En ny bästa vän så att säga. Glee är min nya bästa vän. Så fort jag kommer hem från skolan, eller vad som helst, så är det Glee som gäller! För att inte tala om nu när jag är sjuk. Då är det Glee som gäller hela tiden. Det enda jag liksom tänker på är Glee. Tokigt hur fast man kan bli i något.
Det är tur att jag är så himla bra på att göra bilder i photoshop.......... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0