färdigbitet!

Goder morgon!
Jag tänkte berätta om mitt lilla problem så jag så himla gärna vill slippa. Det är så att jag biter på naglarna, och som ni kanske förtår är det inget jag är direkt stolt över. För ett tag sen bestämde jag mig för att sluta och det gick helt okej, tills att jag inte kunde hålla mig längre. Så då bestämde jag mig för att bara få bita på tumnageln. Det höll kanske i några dagar innan jag även lät mig bita på lillfingernageln. Så allså har jag nu bara tre naglar som jag inte biter på. Ni anar inte hur roligt det ser ut.
Jag fattar inte varför man ens biter på naglarna, det är fult, äckligt och sjukt ohygieniskt. Så nu, nu har jag betämt mig. Inget mer bitande. Aldrig. Stop. Slut. Föralltid. End of discussion.
-
Så här fina naglar vill jag ha! Liksom nothing special, men så fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0