29 februari 2012

Tycker inte om att plugga historia, tycker liksom det är ännu tråkigare när man har jättebråttom och panikpluggar men försöker man att hitta på massa andra saker att göra. Tänkte städa mitt rum liksom. Hur kul tycker man då att historia är är ju frågan?!

Sen sist har jag varit på ett helt sjukt bra läger med världens bästa människor. åh, jag älskar hela bunten! Längtar tillbaka hela tiden. Det dumma med att vara på läger var att det gjorde mig sjukt mycket mer skoltrött. Gah orkar inte skola nu asså.

Jaja, hoppas ni mår fint. puss

Kommentarer
Postat av: Lovisaaa

Haha, när och var är det här?

2012-03-01 @ 19:34:59
URL: http://lovisalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0