skal, matte och grå mysdress

Tjenare! Detta är ett lite av ett historiskt blogginlägg - det är nämligen första gången i världshistorien som jag bloggar ifrån min käraste Mac! Det känns feting bra om jag ska vara ärlig.
Jag har precis kommit hem ifrån en snabbis på torp där det i typ akutläge köptes nya skal till iPhonen. Mitt gamla ramlade av hela tiden. Köpte också en bra hundbok som vi förhoppningsvis får mycket användning av när vi sedan ska hämta våran lilla Selma i början av november. Tror ni jag längtar eller? Ja, jag tänker ju förtusan på hund nästan hela tiden nu för tiden.
Nu ska jag ta och plugga matte med Lovisa i Skype. Önska mig lycka till, jag kan nämligen ingenting. Pussar.
Tjenare! Detta är ett lite av ett historiskt blogginlägg - det är nämligen första gången i världshistorien som jag bloggar ifrån min käraste Mac! Det känns feting bra om jag ska vara ärlig.
Jag har precis kommit hem ifrån en snabbis på torp där det i typ akutläge köptes nya skal till iPhonen. Mitt gamla ramlade av hela tiden. Köpte också en bra hundbok som vi förhoppningsvis får mycket användning av när vi sedan ska hämta våran lilla Selma i början av november. Tror ni jag längtar eller? Ja, jag tänker ju förtusan på hund nästan hela tiden nu för tiden.
Nu ska jag ta och plugga matte med Lovisa i Skype. Önska mig lycka till, jag kan nämligen ingenting. Pussar.
Fick bli ett guldigt, ett blått och ett svart skal för att kunna variera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0