listalistalistalistalistalistalistalistalista

Har aldrig gjort en lista på bloggen så, here comes one!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket, men tex. fina vänner i skolan gör mig alltid glad!
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov på bussen till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: ordnade en kopp te. 
Det sista du sa högt: sa hej då til pappi.
Det senaste någon sa till dig: "jag kommer halv åtta" haha.
Vad har du druckit idag: mjölk, te och juice.
Vad var det senaste du åt: djungelvrål!
Vad var det senaste du köpte: godis. shit vad jag suger!
Godaste glassmaken: choklad och lakrits! men i längden kanske vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm. ja!
Sover du tungt: ja! 
Drömmer du mardrömmar: haha, det senaste jag drömde var att valpen vi ska hämta hade vuxit så mycket att den var lika stor som en vuxen hud. jag var jättebesviken. det var faktiskt en mardröm! haha. 
Favoritklädsel: hemma är det lätt mjukis. Dock inte i skolan!
Favoritlåt just nu: happiness - the fray. är nog världens finaste låt.
Vad ser du om du tittar till höger: soffa.
Vad gör dig glad just nu: att det är lov om TRE dagar. 
Vad ska du göra härnäst: plugga massa engelska. varför sitter jag ens och gör denna listan?! 
Höger eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: osugen på engelska.
Kläder just nu: klasströja och mjukisar, haha. 
Hur många kuddar sover du med: fyra. den goaste är försvunnen.
Spelar du något instrument: nej, tyvärr. kan litelite piano (typ noter och några ackord, haha) men har spelat saxofon.
Morgon eller nattmänniska: ja, inte är jag nån morgonmänniska i alla fall.
Är du kittlig: ehm. tyvärr ja! 
Snarkar du: hoppas jag verkligen inte.
Stjärntecken: stenbock

Kommentarer
Postat av: Linus!

Tror du menade hund, annars är jag helt ute och cyklar!?

2011-10-25 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0