Idag är en bra dag, i dag är det bra.

Ey. Nu sitter och jag ser på Sos Västkust. Måste erkänna att jag aldrig har sett på det, även om jag har bott på Västkusten hela mitt liv. Jättekonstig är jag!
Men i alla fall, detta inälgg tänkte jag faktiskt tillägna min fina vän Emelie. Idag är det hennes dag, idag blir hon 16! Världens goaste brud får liksom ut och köra på vägarna! Det är inte alla som får det. Jag hoppas hon ska ha haft världens finaste dag, och att det blir bäst när vi ses på lördag.
Måste även tillägga att alla borde få ha en vän som henne. Puss på dig, goding.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaw! Tack Sötnos! :D You are the best! Love U! Längtar sjukligt mycket till lördag! TAGGGAAA! <3 <3 <3

2011-10-18 @ 20:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0