det är lakrisal, det är täcke, det är mys - det är fredag

Sitter och myser med mitt täcke framför tv:n, ska snart gå ner och sätta på te som blir pricken över i'et. Så mys! Ikväll ska jag bara vila och ta det lugnt, är helt sjukt trött efter denna veckan.
Kollade förseten på en vinterjacka igår, men hann aldrig köpa den så jag la undan den till idag och tyckte jag var jättesmrt. Men sen hann inte kolla på den idag heller och då gick det inte att lägga undan den mer så jag hoppas jag hinner ta mig in till stan en snabbis imorgon. Sedan ska jag dra vidare till mitt älskade Sotenäs. Ja, vi får se hur det blir! Men jackan ska jag ha! Tror jag.
Nu ska jag krypa ner ännu lite längre ner i täcket och bara mysa. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0