Bästa

Sitter död i soffan och orkar inte inte göra någonting typ, men oj så värt det är att vara lite trött när man har haft det så bra som jag har haft det! Alltså shit, det är alltid så himla fint att träffa mina brudar. Har saknat dom så himla mycket. Alltså ni anar inte, utan dom skulle inte jag vara någonting! You are important for me.
Nu ska jag dra iväg och äta det bästa som finns - avokado. Skulle jag bara få överleva på en sak hade jag lätt valt avokado! Haha.
Puss på er.
(Om jag kommer ihåg rätt är snygg-bilderna tagna av Julia och Emelie.)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för en underbar kväll! :)

2011-10-24 @ 19:58:44
URL: http://josefinemmie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0