tisdag 29 november 2011

Hej på er!
Sjuk och trött tjej sitter och läser Jonas Gardells bok Ett ufo gör entré, en bok som vi alla i klassen måste läsa. Roligare böcker än denna har jag väl läst, jag som inte ens gillar att läsa. Men det funkar!
Jag har varit hemma både idag och igår på grund av förkyldning. Det känns lite som om jag har börjat försvinna in i en värld där bara ont i halsen och hosta existerar. Får inte missa mer i skola nu så måste tillbaka till verkligheten. Gärna nu med detsamma!
Föresten så kom jag på en sak idag. Att det imorgon bara är tre veckor kvar i skolan. Och sista veckan räknas ju knappt. Så två och en halv vecka. Detta ska jag nog klara!
Hoppas ni mår bättre än mig.
Puddingen Gardell får stå för den oerhört fina bilden.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0