You are the strength, that keeps me walking.

Fin dag, jag har ingenting att klaga på. Gå upp supertidigt för att ta bussen till torp med fina vänner. Framme vid typ halv elva - åkte hem vid fyra. En hel del hann vi med! Dock fick jag bara med mig en foundation, foundationborste och nagellack med mig hem, men jag är glad ändå! Taggar Göteborg på torsdag.


stans snyggaste tjejer, helt klart!

Vill ni höra finaste låten? Varsågoda: Everything - lifehouse. Men vill bara säga att lyssna inte bara på låten, utan lyssna på riktigt!

love

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, vi gjorde dramat på påsklägret </3

Har nog hört både låten och sett dramat 4639782567280340 ggr, men jag ryser lika mycket varje gång (a)

2011-05-02 @ 14:16:05
URL: http://kwamoyo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0